2 квітня 2021 р.

КОРОЛЬ КАЗОК - ГАНС-КРІСТІАН АНДЕРСЕН

 Всесвітньовідомий датський казкар Ганс-Крістіан Андерсен народився 2 квітня 1805 р. в невеликому місті ОденсеНе так багато у світі письменників, які б мали титул Короля Казок. Таке звання (неофіційне, звичайно, але не менш почесне) було в данського письменника Ганса Крістіана Андерсена. Сьогодні в нас є чудова нагода познайомитися більше з його життям, що саме вже нагадує казку, з його яскравою особистістю, хоча в дитинстві він був не дуже зграбним, скромним, звичайним хлопчиком. Андерсен був дуже обдарованою і незвичайною дитиною. Він багато читав, мріяв, захоплювався театром, складав п'єси і ставив їх у своєму ляльковому театрі, сам майстрував ляльки і шив для них театральні костюми. Гарно співав, декламував вірші. У 1935 році виходить збірка казок - «Казки, розказані дітям», яка принесла автору неймовірний успіх, слава Андерсена стала світовою. Далі були «Нові казки» (до якої увійшли найзначніші й найвідоміші казки: «Снігова королева», «Гидке каченя», «Соловей», «Тінь», «Дівчинка з сірниками»), «Історії», «Нові казки та історії»

Його твори, перекладені на більш ніж 150 мов світу. Протягом сорока творчих років Андерсен створив немало казок, які з захопленням були сприйняті не тільки дітьми, а й дорослими. Славетний казкар вважав себе щасливою людиною.  Свою автобіографію, яку писав довго - з 1846 по 1869 р. - і назвав "Казка мого життя", починає такими словами: "Моє життя - прекрасна, розкішна казка. Якби тоді, коли я вступив у світ маленьким, бідним, самотнім хлопчиком, до мене з'явилась всемогутня чарівниця і сказала: "Обери собі мету і напрямок, а я буду тебе направляти і захищати! " - моя доля не могла б бути щасливішою, розумнішою і кращою". Починаючи з 1967 року 2 квітня святкують Міжнародний день дитячої книги на знак глибокої поваги і любові до Андерсена.

Немає коментарів:

Дописати коментар