12 березня 2024 р.

"Тарасові читання" до 210-ої річниці Тараса Шевченка

 

З нагоди 210-ої річниці від дня народження Тараса Шевченка в межах літературно-музичного Фестивалю "Моє ім'я - Україна" в бібліотеці відбулися "Тарасові читання".

Читаючи вірші геніального поета, мислителя, пророка національного відродження в Україні, діти з Херсонщини, Харківщини, Донеччини, Луганщини та Київщини продемонстрували свої декламаторські здібності.


Лунали найзнаковіші вірші Великого Кобзаря, які сьогодні залишаються повчальними й актуальними.

Учні та викладачі Білоцерківська школа мистецтв #1 імені Юрія Павленка зробили пісенний подарунок - у їхньому виконанні прозвучала низка пісень на слова великого поета: "Зоре моя вечірняя", "Думи мої...", "Зацвіла в долині", "Нащо мені чорні брови" тощо.

Ця зустріч яскраво продемонструвала повагу й любов до нашого неповторного Тараса Григоровича Шевченка.

Усі учасники святкового дійства були відзначені подарунками, які люб'язно вручила організаторка Фестивалю Ольга Озерян.


Немає коментарів:

Дописати коментар