25 червня 2012 р.

Радимо прочитати


Від народження до 6 років

Александрова Н. «Дитина від 1 до 6 років».
Зотова н.  «Як багато цікавого навкруги від 1 до 3 років»
«Читаємо у 2 роки»
«Читаємо у 4 роки»
«Улюблені казки»
«Іграшки»



Від 7-9 років

Бабаєва Л.П. «Кошичок: Літня хрестоматія»
Гребенькова Л. О. «Веселий струмочок: Хрестоматія                                     
Рогінська Г.Ю. «Сонечко: Казки, оповідання, скоромовки»
«Я росту ( Я у світі )»
Ярмиш Ю. «Сповідь чаклуна»


Від 13- 15 років

Серія  «Для тих, хто не любить читати»
Серія  «Під партою»
Серія  «Роман для девочек»
 

Батькам

Александрова Н. «Все про шкідливе виховання»
«Забавлянки»
Кузьмінський А. І., Омеляненко В. Л. «Педагогіка родинного виховання»  
«Основи здоров’ я»
«Я і моя сім'я»
«Як багато цікавого навкруги»
                                    
 

Немає коментарів:

Дописати коментар