27 серпня 2012 р.

Я люблю свою бібліотеку

Мама Аліна Віталіївна з доньками Марією -Лурдес та Христинкою

«Я люблю читати, але більше я люблю вибирати книжки. Мені подобається процес – ходити між рядами, розглядати книжки…» - так якось сказала мені моя старша дочка Марія-Лурдес . У когось – шопінг по магазинам, а у неї – по бібліотекам.
Ми завжди беремо участь у різних заходах, що проводяться у бібліотеці №1. Тож, 22 серпня зранку ми поспішали на бібліотечні гостини, з малюнками, віршами, гарним настроєм. І, виявилось, не ми одні. Працівники бібліотеки зібрали у своїх стінах мам з діточками від 2 місяців до 13 років. Ми самі познайомилися і перезнайомили дітей між собою, поділилися вподобаннями наших дітей, трохи позадавалися їхніми успіхами, бо ж успіхи дітей – найбільша нагорода для батьків. У світлі теперішніх подій дуже актуальним був виступ завідуючої бібліотекою Шлапацької Валентини Григорівни про вічні цінності – сім’ю, любов, рідну землю, рідну мову. І в кінці заходу традиційно дітлахи отримали подарунки – книжки, іграшки, цукерки. Маленькі читачі загадали бажання, тож знову матимемо нагоду зібратися і розповісти, чи збулося загадане-замріяне.
Окремо хочеться сказати про «Казковий сад» при нашій бібліотеці. Без перебільшення праця бібліотекарів, розмаїття квіту-цвіту перетворила звичайний клаптик двору у казковий сад, де діти фотографувалися з бібліотекарями. І витягти їх звідти було важко.  Діти наші – квіти наші!.
                                                       
Аліна  Пастовенська, мама – читачка бібліотеки

Немає коментарів:

Дописати коментар