11 листопада 2013 р.

Дорогі  діти!
До вашої уваги, продовжуємо друкувати відгуки  читачів 
про улюблені книги.

 Дегтяренко Христина

        Я люблю читати дитячі детективи. Це я виявила після читання книжки «Пригоди Марійки Михайлової» Марини та Сергія Дяченків. Регочу від витівок моєї ровесниці Пеппі Довгопанчохи. Хотіла б мати таку подружку, ми з нею…!
       Ще мені сподобалася «Дивовижна подорож до країни Канцелярії» В.Герлянець. Дуже гарно ілюстрована книжка і смішні імена у головних героїв: детектив Степлер, граф Маркер, міс Чарівні фарби, злочинці Ластик і Коректор. Ще я дуже люблю у читальному залі читати дитячі журнали «Ангеляткова наука», «Стежка», «Маленька фея».

Дегтяренко Марія-Лурдес

      Ну про що люблять читати дівчата мого віку? Звичайно, про кохання. Саме про КОХАННЯ, а не про якісь сумнівні відносини. Тож я у захваті від Шарлотти Бронте та її сестри Емілі Бронте. У них така біографія! Вражають жіночі долі у творах «Дженн Ейр» та «Грозовий перевал». Чудові твори Марини та Сергія Дяченків  «Vita Nostra» та «Дика енергія. Лана». Я дуже люблю тварин і люблю читати історії про їх життя та повадки. І неперевершено  про тварин пише Джеймс Херріот. Зараз я зацікавилася поезією Омара Хаями.
    Взагалі, мушу сказати, що цікавих книжок дуже багато. А от по шкільній програмі мені не цікаво читати.


Немає коментарів:

Дописати коментар