15 березня 2014 р.

ЗЕМЛЕ МОЯ, КРИМСЬКА

Знайомтесь, віршіДанила Кононенка, Заслуженого діяча мистецтв Автономної Республіки Крим

Земле моя кримська,
Земле українська,
Сонячний південний краю мій.
Степові простори,
Зеленаві гори,
Моря нестихаючий прибій.
Де шляхи куріли,
Де бої гриміли -
Там каналу стрічка в'ється голуба.
Росами умиті, 

Ласкою зігріті
Золоті колосяться хліба.

Земле моя рідна,
Сторона погідна,
Садом вишумовуй молодим.
Воїн непоборний,
Трудівник невтомний,
Славлю тебе піснею, мій Крим!



ВІК УКРАЇНУ ЛЮБИ
Сонце голубить калину,
Вітер колише дуби.
Сину мій, рідна дитино!
Вік Україну люби!
Далеч шумку тополину,
Степу дзвінкі голоси.
Сину мій, рідну Вкраїну,
Вік біля серця носи!
В грізну тривожну годину
В дзвони на сполох дзвони!
Сину мій, рідну Вкраїну
Від ворогів борони!
Мову свою солов'їну -
Мамину пісню-розмай,
Сину мій, рідна дитино,
Не забувай!

Немає коментарів:

Дописати коментар